Welkom

Algemeen 26

Hallo,
ik ben juf Jenna.

Weet je wat ik zo fijn vind? Dat ik dit jaar mee mag ontdekken, leren en beleven met de kleuters van de derde kleuterklas! Het is boeiend om de kleuters te begeleiden en te helpen groeien. Zo gaan we elke week een nieuwe letter of cijfer leren kennen, knutselen, verhalen luisteren maar ook dramatiseren, werken op ons smartboard en nog zoveel meer, …

In mijn vrije tijd hou ik van reizen, een terrasje doen of een gezellige avond thuis. Ik geniet van een wandeling maken met mijn dochtertje Ell of lekker samen spelen.

Ik kijk er naar uit om samen vele leuke momenten te beleven.

Groetjes, juf Jenna

Wat leren we in de derde kleuterklas?

• De kleuters worden voorbereid op het 1ste leerjaar door hen spelenderwijs kennis te laten maken met letters en cijfers. Om de 2 weken brengen ze een bezoekje aan het 1ste leerjaar.
  • We werken aan de socio-emotionele ontwikkeling en werkhouding. We zetten ook in op zelfstandigheid.

Neem een kijkje in de
wereld van klas 3KA