Ouderraad

Welkom op onze pagina van vzw Ouderraad de merel Hallaar, een groep van enthousiaste ouders vol inzet voor onze school.

Wij willen een schakel zijn tussen ouders en leerkrachten en daarmee de betrokkenheid van de ouders bij het schoolleven van hun kind bevorderen. Ouders en leerkrachten zijn partners in opvoeding en onderwijs. Hun gemeenschappelijk doel is het kind voorbereiden op zijn deelname aan de samenleving. Een goede communicatie tussen de ouders en de leerkrachten is hierbij van groot belang.

Oc 2024

6 goede redenen om aan te sluiten bij onze ouderraad

• Begrijp beter wat je kind over school vertelt.
  • Deel ervaringen met andere ouders.
  • Ontmoet leerkrachten en directie in een opbouwende, ontspannen sfeer.
  • Bepaal zelf je engagement zoals het jou past, veel of weinig, soms of vaak, even goede vrienden.
  • Er wordt rekening gehouden met jouw ideeën, vragen en suggesties.
  • We maken SAMEN school!

Heb je zin om lid te worden of heb je een vraag: contacteer ons!

Tuin

Zin om lid te worden of vragen?

Onze ouders

Voorzitter : Griet Van Hoeck (Lisse)

Penningmeester : Dominique Duerinck (Astrid)

Secretaris : Gitty Schellens (Joran, Kobe)

Annelies Willems (Jules, Sterre), Veronique Buts (Nele), Nathalie Willems (Zeno), Ellen Coene (Liv, Tobias), Steffi De Cnodder (Renée, Amélie, Céril), Tim Peinen (Mattia), Thomas Goossens (Wies, Ida), Glenn Verbeeck (Maud), Jef van Keulen (Renée), Margo Van Rompaey (Aster, Rik), Sofie De Vooght (Mateo, Elise).

Bannerdemerel