Welkom

Algemeen 27

Hallo,
ik ben juf Natalie.

Dit schooljaar ben ik juf van de 3e kleuterklas B. Ik hou van verhaaltjes vertellen, knutselen en gek doen met de kleuters.

Mijn vrije tijd spendeer ik graag samen met mijn gezin. Waar ik echt van kan genieten is een leuk terrasje doen of een lekker hapje gaan eten.

Samen met de kleuters hoop ik er een fijn schooljaar van te maken!

Wat leren we in de derde kleuterklas?

Wij ontvangen iedereen met open armen in onze klas. Het welbevinden van de kleuters staat er centraal. We willen graag dat elk kind zich goed voelt en dat er ruimte is voor groei zowel op persoonlijk als cognitief vlak onder het motto: hoofd, hart, handen. Wij werken thematisch. In elk thema proberen we ervoor te zorgen dat de kinderen spelenderwijs in aanraking komen met de verschillende leerdomeinen. Letters en cijfers komen dit schooljaar uitgebreid aan bod om onze kleuters klaar te maken voor het 1e leerjaar.

Neem een kijkje in de
wereld van klas 3KB

Lees onze blog

20 december 2023

Volle maantocht

Op zaterdag 27 januari, als de duisternis valt, trekken we met een zaklamp richting het bos. Onderweg zijn er allerlei opdrachten die de kinderen mogen uitvoeren en wie weet komen ze hier of daar wel een echt magisch wezen tegen... De wandeling (lengte 4,5 km) vertrekt tussen 16 en 19 uur op de speelplaats van onze school. Elke wandelaar krijgt onderweg een tasje soep.
26 september 2023

Gezinsbingo

Op 14 oktober organiseert de ouderraad een bingo voor jong en oud waar mooie kinderprijzen te winnen zijn! De eerste nummers worden vanaf 17u getrokken (later aansluiten kan). De finaleronde zal omstreeks 19u plaatsvinden en nadien start de kinderfuif. Gans de avond zal er zowel drank als kleine versnaperingen geserveerd worden. Inschrijven is niet verplicht, maar het maakt de voorbereiding een stuk makkelijker
Briljant Onze School Divider