Welkom bij onze zorg in de lagere school!

Algemeen (4)

ik ben juf Suzy.

Ik ben al meer dan 20 jaar werkzaam op de basisschool van Hallaar en ging ook als kind naar deze school. Ik voel me hier dus helemaal thuis.

Als zorgcoördinator van de tweede en derde graad volg ik mee de leer- en socio-emotionele ontwikkeling van de kinderen op. Ik werk nauw samen met het CLB.

Ik vind het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt in ons warme schoolnest. Zo kan iedereen letterlijk en figuurlijk groeien.

ik ben juf Rani.

Ik ben een van de zorgleerkrachten op onze school. Zo kom ik wekelijks in bijna alle klassen van de lagere school. Dat vind ik heel boeiend!

Ik heb verschillende taken op school, wat ervoor zorgt dat elke dag er anders uitziet. Zo lees ik met de kinderen van het eerste leerjaar, voorzie ik in sommige klassen muzische momentjes of medialessen, geef ik les aan kinderen in kleinere groep of help ik mee in de klas tijdens een moeilijkere les.

Ik heb ervoor gekozen om leerkracht te worden omdat ik er enorm veel voldoening uit haal om kinderen te zien groeien in al hun aspecten.

Wanneer ik niet op school ben, kan je me al wel eens terug vinden met mijn neus in een boek of breng ik graag tijd door met mijn vrienden.

ik ben juf Julie.

Al 8 jaar sta ik elke dag paraat voor elk kind op zijn eigen maat.
Samen leren & leven en toch ook zelfstandig kunnen zijn,
de leerlingen daarin zien groeien vind ik heel erg fijn.
Een hechte klasgroep is zeer cruciaal,
ieder is hier met zijn eigen talenten en gebreken speciaal.

ik ben juf Saartje.

– Het mooiste wat je kunt worden is jezelf! –
Lesgeven is iets wat ik al jaren heel graag doe. Ik vind het super belangrijk dat elk kind graag naar school komt en zich goed in z’n vel voelt. Binnen een veilige en warme sfeer moet iedereen zichzelf kunnen zijn, met aandacht voor de talenten en de noden van ieder kind.

– Alles is moeilijk voor het makkelijk wordt!-
Elke voormiddag, behalve op woensdag, spring ik bij in het vierde en vijfde leerjaar. Dit kan gaan van hulp bieden in de klas, over het werken met kleine groepjes tot de individuele begeleiding van kinderen buiten de klas. Samen gaan we elke keer op zoek naar de beste oplossing.

– Van proberen kun je leren! –
Onder het motto, fouten maken mag. Niet alleen de kinderen, maar ook ik, leer elk schooljaar nog iets bij. Dat vind ik net zo boeiend aan “juf” zijn.

Ik kijk in ieder geval uit naar een schooljaar vol leer- en groeikansen! Jullie ook? Dan vliegen we er samen in…